Byta en vara

Om du skickar varor i retur till vårt e-lager, får du pengarna tillbaka för varan. Du betalar själv frakten för returen, vid reklamation ersätter vi dig för dina portokostnader i efterhand.

Reklamation av vara

Enligt Konsumentköplagen har du som kund reklamationsrätt i 3 år efter det att du har tagit emot din vara. Thorberg tillämpar Konsumentköplagens reklamationsrätt. OBS! Det är viktigt att du gör en korrekt anmälan.

Synligt fel: anmäls direkt till order@thorbergdesign.se. Emballaget sparas för eventuell reklamation till posten för transportskada.

Dolt fel: anmäls till order@thorbergdesign.se inom 3 dagar från mottagandet av varan. En produkt som vi anser är felexpedierad alternativt skadad byter vi ut.

Hur du returnerar en vara

Vi levererar fraktfritt till våra privatkunder världen över. Om du ej är nöjd med ditt köp och vill byta eller returnera din vara samt har en reklamation skickas produkten till oss på följande adress via företagspaket:


Thorberg 
Bucuti AB
Skeppargatan 100
115 30 Stockholm
Sweden

Om varan skickas via rekommenderad försändelse kan vi ej avhämta den, den måste skickas som företagspaket alternativt vanlig försändelse.

Namn och ordernummer måste medfölja vid retur till oss, annars kan vi ej behandla den.
Du betalar själv frakten för returen, vid reklamation ersätter vi dig för dina portokostnader i efterhand. När vi mottagit returen sänder vi antingen en ny vara eller skapar en kredit på motsvarande belopp.