Byte eller retur av vara

Sänd oanvänd vara i retur till vårt e-lager, gärna i samma förpackning som du mottog din order i. Bifoga kopia av din order, ange om byte eller retur önskas. Återbetalning sker när retur ankommit till oss. OBS det kan ta upp till 4 dagar innan. beloppet finns på ditt konto. Vid retur står du för fraktkostnaden. Vid reklamation ersätter vi dig för dina portokostnader i efterhand. 

Reklamation av vara

Enligt Konsumentköplagen har du som kund reklamationsrätt i 3 år efter det att du har tagit emot din vara. Thorberg tillämpar Konsumentköplagens reklamationsrätt. OBS! Det är viktigt att du gör en korrekt anmälan.

Synligt fel: anmäls direkt till order@thorbergdesign.se. Emballaget sparas för eventuell reklamation till posten för transportskada.

Dolt fel: anmäls till order@thorbergdesign.se inom 3 dagar från mottagandet av varan. En produkt som vi anser är felaktigt expedierad, alternativt skadad byter vi självklart ut.

Hur du returnerar en vara

Vi levererar fraktfritt till våra privatkunder världen över. Om du ej är nöjd med ditt köp och vill byta eller returnera din vara eller har en reklamation skickas produkten till oss på följande adress:

Thorberg Bucuti AB
Skeppargatan 100
115 30 Stockholm
Sweden

Om varan skickas via rekommenderad försändelse har vi ej möjlighet avhämta den, (det tar i Sthlm ca 1 tim tid att köra till Postnord T&R) Vara måste skickas som vanlig försändelse eller alternativt som företagspaket med utdelning.

Namn och ordernummer måste medfölja vid retur till oss, annars kan vi ej behandla den.
Du betalar själv frakten för returen, vid reklamation ersätter vi dig för dina portokostnader i efterhand. När vi mottagit returen sänder vi dig antingen en ny vara eller skapar en kredit på motsvarande belopp.